Teknoloji
Seyehat
Web sitemizde çerez kullanıyoruz

Sitemizde çeşitli çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni'ni incelemenizi rica ederiz.

Transfer işlemim ne zaman gerçekleşir?

İngiltere (Birleşik Krallık) ve Avrupa Birliğine yapılan para transferleri anlık olarak 7/24 gerçekleşmektedir.
Gönderilen tutar, gönderinin yapıldığı ülke, gönderilen döviz cinsi, gönderilen ülkedeki regülasyon, kimlik tespiti süreçleri, gönderilen ülkedeki çalışma saatleri, zaman dilimi farklılıkları gibi koşullara bağlı olarak gecikme veya hizmet verememe durumu söz konusu olabilir. İlave kısıtlamalar geçerli olabilir.

Yurt dışına USD transfer yapabilir miyim? Yurt dışından USD transfer alabilir miyim?

Şu an için yalnızca yurt dışına TL, GBP ve EUR cinsinden para gönderebilir veya alabilirsiniz.

Yurt dışında yaşıyorum PeP hesabım yok, Türkiye’ye para göndermek için PeP hesabım olması zorunlu mu?

Alıcı kişinin PeP üyesi olması ve PeP hesabına bağlı yurt dışı IBAN’ının olması yeterlidir. Avrupa Birliği ve/veya İngiltere’deki bankalardan PeP hesabına para gönderebilirsiniz.

Yurt dışından gelen para transferi neden hesabıma geçmedi?

İşlem öncesinde PeP Visa Kart sahibi olmanız gerekmektedir. PeP Mobil uygulama veya PeP Online Şubeden ücretsiz olarak kart başvurusu yapabilirsiniz. Kartınız ortalama 7 iş gününde teslim edilecektir. PeP Visa kartınızı teslim aldıktan sonra işlemlerinize devam edebilirsiniz. İşlem limitleri tablosunda (www.peple.com.tr/limitler) detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Yurt dışına para transferi yapamıyorum, ne yapmalıyım?

Öncelikle PeP Visa Karta sahip olmanız gerekmektedir. PeP Mobil uygulama veya PeP Online Şubeden ücretsiz olarak PeP Visa Kart başvurusu yapabilirsiniz. Kartınız ortalama 7 iş gününde teslim edilecektir. PeP Visa kartınızı teslim aldıktan sonra işlemlerinize devam edebilirsiniz.

PeP Hesabıma yurt dışından gelen döviz transferlerini yurt içi banka hesabıma gönderebilir miyim?

PeP Döviz hesaplarınızı, TL olarak Türkiye’deki bankalardaki hesaplara gönderebilirsiniz. Döviz hesaplarınızdan Türkiye’deki bankalarda bulunan döviz hesaplarınıza para transferi yapılmamaktadır.

PeP döviz cüzdan hesabımdaki bakiyeleri nasıl kullanabilirim?

PeP GBP, EUR ve USD cüzdan hesaplarınızda bulunan bakiyelerinizi PeP Visa Kart sahibi olarak belirtilen işlem limitleriniz dahilinde; fiziki veya internet alışverişlerinizde kullanabilir, Halkbank ATM’lerinden nakit çekim işlem ücreti ödemeden TL olarak çekebilirsiniz. Halkbank ATM’leri dışındaki tüm yurt içi ve yurt dışı banka ATM’lerinde ise Hizmet Ücretleri tablosunda belirtilen ücretler dahilinde işlem yapabilirsiniz.
Ayrıca Türkiye’deki bankalarda bulunan kendi adınıza ait Türk Lirası hesaplarınıza para transferi yapabilirsiniz. Üstelik Premium statüye geçmeniz halinde, 3. kişilere ait banka hesaplarına belirlenen limitler doğrultusunda para gönderebilirsiniz. Türkiye’deki bankalarda döviz cüzdan hesaplarınızdan yapılacak para transferi işlemlerinizde çevrim işleminde hesaplanan kur oranı anlık olup işlem anında şeffaf bir şekilde onayınıza sunulmaktadır. İşlemleriniz resmi tatiller hariç hafta içi EFT saatlerinde 09:00-16:30 arasında yapılmaktadır.

Yurt dışından para transferi alabilmem için PeP hesabım olmalı mıdır?

Yurt dışından PeP hesabınıza para almak için Premium statüde olmanız gerekmektedir. Yurt dışından gönderilen transferlerin kendi hesabınıza geçebilmesi için PeP üyeliğinize bağlı bir döviz hesabı açmalısınız. PeP Mobil uygulaması veya PeP Online Şubeye giriş yaparak Para Gönder / Banka Hesabına Gönder menüsünden para göndermek istediğiniz ülke seçimi yaptıktan sonra istenilen bilgileri doldurarak adınıza ait hesap bilgilerini oluşturabilirsiniz. Oluşturduğunuz yurt dışı IBAN bilginizi gönderici ile paylaşarak, göndericinin PeP hesabınıza transferi gerçekleştirmesini sağlayabilirsiniz. Gelen transferleri PeP Mobil uygulaması veya PeP Online Şubeden takip edebilirsiniz.

Yurt dışı para transfer işleminde düzeltme yapabilir miyim?

Tutar anında hesaba aktarılacağı için işlemde bir hata olduğunu düşünüyorsanız 0850 450 5040 PeP Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Transfer işlemimin gerçekleşip gerçekleşmediğini nasıl öğrenebilirim?

PeP online veya PeP mobil şube üzerinden işlem detaylarını takip edebilirsiniz. Dilerseniz 0850 450 50 40 PeP Müşteri Hizmetleri’ni arayarak da işlem detayları hakkında bilgi alabilirsiniz.